Hockey & Trainingen

Alliance HJ1 - Athena HJ1 : 7-0

Nieuws afbeelding 18-10-2017 Mooie weersvoorspellingen, een lekker waterveld en dat allemaal op het indrukwekkende sportpark van ons eigen MHC-Alliance. Een goede voorbereiding met een lekker ontbijt op de club (shoutout naar de organisatie). Vervolgens de voorbespreking die er op neerkwam dat we ons aan onze afspraken moeten houden en om te bewijzen tegen de nummer laatst dat wij toch echt gewoon de #1 zijn. Afwachtend beginnen met half court betaalde zich in de eerste helft al snel uit in doelpunten namelijk, ja deze naam kennen we nog van vorige week, NILS BOER maakt na 5 minuten 1-0 en doet dat 2 minuten later dunnetjes over! Nils voelde de concurrentie om het o zo gewilde 'Man of the Match'-jasje en maakte in minuut 8 zelfs 3-0. Toen bleef het even stil en pakte onze kapitein IAN VAN DEN BROEK de leiding door 4-0 binnen 'te prikken'. Toen vond JOB BEELEN dat hij aan de beurt was en maakte 6 minuten voor het einde van de EERSTE helft nog 'even' de 5-0. RUST.

Ian rook bloed en maakt er in de tweede helft nog 2 om de hattrick te completeren en hij bepaalt zo de eindstand op 7-0. Met recht is IAN MAN OF THE MATCH! Nu ook even de verdediging en onze eigen Alex in het zonnetje want zij houden toch respectievelijk het eigen doel schoon.

Een lekkere pot met lekker hockey, mooi weer en een fijn publiek, BEDANKT voor jullie trouwe support!!!!! En de gezelligheid tijdens de Meet and greet!

Nu hebben wij even een welverdiende pauze van 2 weken om even te genieten van onze koppositie, want ja WE ZIJN LOS, Pinoké verliest namelijk van Xenios. Wij hopen jullie te zien langs de lijn als wij alles gaan geven thuis om Fit dit keer aan te pakken en de drie punten dit keer wel te pakken.

Dikke kussen knuffels en groetjes,
Jullie Jong Heren 1 van Alliance