Bestuurstafel

11-02; UW INZET TELT MEE

Nieuws afbeelding 22-2-2009
Op 11-02 heeft het Bestuur zijn visie ontvouwd voor Alliance tot en met 2015. Deze visie is tot stand gekomen met hulp van de KNHB en een aantal commissies bestaande uit leden. Het was een druk bezochte Ledenvergadering met meer dan 150 (!) aanwezigen.

We hebben uitgebreid stilgestaan bij de 5 hockey gerichte speerpunten en bij 5 verenigingsgerichte speerpunten. Voorgesteld is dat we kiezen voor de oprichting van deAlliance Hockey Academy, een planmatige jeugdopleiding voor ALLE jeugd van Alliance, van jongste jeugd tot oudere jeugd, van breed tot selectie. De begeleiding zal worden geïntensiveerd bij trainers, coaches etc.

Groei van de vereniging gaat vooral plaatsvinden in het (jong) senioren segment. Het bestuur kiest voor meer aandacht voor senioren en voor behoud van A jeugd die overgaan naar de senioren. Een andere belangrijk punt is de nadrukkelijke keuze voor een combinatie van topsport (bijv. D1 en H1 op Overgangsklasseniveau) en voor een maximale aandacht voor ontwikkeling van de jeugd in de volle breedte.

Alle plannen kunnen slechts worden gerealiseerd met de inzet van heel veel vrijwlligers. De vrijwlligers organisatie zal moeten worden verdubbeld. Daarmee wordt een beroep gedaan op iedereen die kan bijdragen aan de vereniging.
In EMMA ziet u de presentatie van het bestuur onder de link <documenten>. Wilt u weten waar het bestuur voor kiest en welke nieuwe commissies er gaan komen? Waar u een rol kunt spelen? Kijk dan in EMMA!

Bestuur Alliance