Hockey & Trainingen

Alliance start pilot gebruik Hockeyfood platform

Nieuws afbeelding 8-4-2023
HockeyFood is een online hockeyvaardigheden platform die we beschikbaar stellen in de Alli club app. Je kunt het openen via menu …Meer / Hockeyfood. Soms duurt het even om te laden.

Het platform bevat leerlijnen voor trainers en coaches, wekelijks kant-en-klare trainingen, filmpjes voor technische en tactische vaardigheden, video’s voor coaches en een op maat gemaakte omgeving voor eigen clubcontent. Van breedte- tot tophockey.

Vanaf 11 april start Alliance met een pilot om te onderzoeken of dit platform een toevoeging is voor ons trainingsprogramma. Als ondersteuning in het opleiden van onze spelers, trainers en coaches.

De pilot zal zich voornamelijk richten op de jongste jeugd (O8, O9 & O10). In de app kan je ook bij trainingen een link zien. Die bevat dus aanvullende info voor de trainingen. Bij de andere categorieën is dit een algemene leerlijn die nog niet is aangepast aan onze Alliance leerlijn. Voor de junioren en senioren is het dus beschikbaar ter inspiratie en kennismaking. De aanwijzingen van de Technisch Managers zijn altijd leidend.

Aanrader! Je kan ook op https://hockeyfood.nl/blog/ interessante artikelen vinden over coaching onderwerpen, van spel tips tot didactische vaardigheden.

Eind seizoen 22/23 zullen wij de toegevoegde waarde, gebruiksvriendelijkheid en ervaringen evalueren of we Hockeyfood het volgende seizoen actief voor al onze leden willen inzetten.

Met sportieve groet,
Claire van Diemen
Bestuurslid Breedtehockey

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.