Hockey & Trainingen

SuperCoaches stonden weer op het veld voor onze jeugd

Nieuws afbeelding 12-3-2024
Zaterdag 9 maart stonden SuperCoaches Timo Schouw (middenveld H1) en Philippe van Poelje (aanvoerder en middenvelder H1) weer langs de velden op Alliance om jeugdteams te coachen. Dit keer de juniorenteams MO12-3 en MO14-8.

Een mooi ontvangst bij beide teams viel hen ten deel. Het werden 2 mooie potjes MO12-3 speelde 2-2 tegen vanuit 0-2 achterstand en MO14-8 speelde een fraaie 4-2 tegen HIC. Met veel enthousiasme werden de instructies van hun eigen coaches en de SuperCoaches toegepast.

Een prachtig initiatief waarmee Dames1 en Heren 1 de verbinding maken met onze eigen jeugdteams. De mooiste uitspraak kwam van MO14-8 : "Wanneer komen jullie weer”?

Dank aan alle speelsters van MO12-3 en MO14-8. Dank ook aan alle coaches, managers en ouders voor hun warme ontvangst.
Zo werken we samen aan verbinding op de club en aandacht voor elkaar.

Liefs, Heren 1

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.