Maak kennis met onze sponsor Huis Leyduin

Nieuws afbeelding 13-3-2024 Meer dan 35 jaar geleden kwam Hans Roseboom het Alliance complex voor de eerste keer oplopen. Hij hockeyde jaren in Heren 1, was lid van de Top Hockey commissie en is op dit moment aanvoerder van Heren 45-1. Iemand met zo’n zwart-wit geblokt hart kan natuurlijk niet achterblijven als sponsor.

Sinds kort sponsort Hans onze club MHC Alliance met zijn prachtige locatie Huis Leyduin. Op minder dan 10 minuten fietsen is dit de ideale plek voor zakelijke trainingen, coaching en vergaderingen. Huis Leyduin in Vogelenzang is al ruim 100 jaar een prachtige buitenplaats met historische waarden. Je kunt er terecht voor coachruimtes, flexplekken en zaalhuur.

Leden en ouders van leden krijgen in heel 2024 10% korting op de zaalhuur! Zie het bericht in de app voor de code. Voor 630 euro ben je de hele dag met een team of groep onder de pannen op een werkelijk prachtige locatie in het groen. Voor meer informatie ga je naar www.huisleyduin.nl.

Met sportieve groet,
Sponsorcommissie MHC Alliance