Hockey & Trainingen

TRAINERS GEZOCHT VOOR SEIZOEN 2011-2012

Nieuws afbeelding 24-6-2011 Bij de Alliance Hockey Academy zijn wij dringend op zoek naar enthousiaste en goede versterking. Daarom doen wij de volgende oproep:

Trainers voor onze jeugdteams
Ook voor volgend seizoen zullen weer diverse trainingen verzorgd gaan worden voor onze jeugdteams. Wij zijn momenteel alweer druk doende met het inventariseren van het aantal benodigde trainers en het invullen van het trainingsprogramma voor volgend seizoen. De AHA-Commissie is dan ook op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde ouders en jeugdspelers om deze trainingen o.a. te gaan verzorgen. Als trainer zul je in nauw contact samenwerken met de diverse Blok Coördinatoren en de AHA-Manager die verantwoordelijk zijn voor het technisch beleid. Van hen krijg je de oefenstof die je vervolgens mag overbrengen aan de jeugd. De trainingen, je beleving op het veld en de vorderingen van de spelers worden van tijd tot tijd geëvalueerd met de BC's. Het volgen van interne cursussen en KNHB trainerscursussen (waaronder de cursus Jeugd Hockey Trainer) behoort tot de mogelijkheden zodat je jezelf kan blijven ontwikkelen.

Hulptrainers voor bij de Clinic-trainingen
Vorig seizoen zijn wij van start gegaan met de clinic-trainingen en waren ontzettend goed bezocht. De opkomst was enorm en we krijgen veel positieve reacties.
Wij zijn voor volgend seizoen op zoek naar hulptrainers voor tijdens deze clinics. Jeugdtrainers of vrijwillige ouders allen van harte welkom. De oefenstof voor de clinic wordt voorbereid door een van de blok coördinatoren, dus het vereist weinig tot geen voorbereiding.

Wil je je graag inzetten voor Alliance volgend seizoen en meewerken aan de opleiding van de jeugd? Meld je dan aan bij [email protected].
Vanzelfsprekend zal in overleg een vergoeding voor je inspanningen voor de club bespreekbaar worden gemaakt.

We rekenen op jullie!