Sportways Hockeykamp

maandag 29 april 2024   |   09:00 - 17:00   |   Clubhuis,Velden Alliance
Boost jouw hockeyskills met een tophockeyer uit de Hoofdklasse
Ga met Luke Dommershuijzen in de meivakantie het veld op!
Meld je hier direct aan voor het hockeykamp in de meivakantie!

Wil jij deze meivakantie jouw hockeyskills een boost geven met een (inter)nationale tophockeyer uit de Hoofdklasse? Ben je tussen de 5 en 14 jaar oud? Kom dan naar het hockeykamp van SportWays op MHC Alliance in de meivakantie. Tijdens het hockeykamp komt niemand minder dan Luke Dommershuijzen langs om samen met jou aan de slag te gaan met jouw basistechnieken én om jou zijn beste hockeyskills te leren. De inschrijving is open voor iedereen, niet alleen Alliance leden.

• Kids, 5 t/m 7 jaar|YoungStars, 7 t/m 9 jaar|Juniors, 10 t/m 13 jaar

De uitdagende clinics en afwisselende oefeningen zorgen ervoor dat je heel veel nieuwe dingen gaat leren. Allerlei verschillende hockeytechnieken komen aan bod. Maar er is ook zeker genoeg ruimte om nieuwe vrienden te maken, leuke spellen te spelen en heel veel lol te trappen. Zie voor meer info de website, zie de link.

Wie is Luke Dommershuijzen?
Luke komt elke week in actie voor AH&BC Heren 1 en hij speelde bij Jong-Oranje. Afgelopen zomer maakte hij een schitterend debuut bij het Nederlands elftal. Als deze ijzersterke middenvelder aan de bal komt, dan pak je ‘m niet zomaar af. Met een paar schitterende passeerbewegingen vliegt hij langs je, op weg naar de goal!

Luke komt naar het kamp van 29 t/m 30 april. Ben jij tussen de 5 en 13 jaar oud?
Schrijf je dan snel in via deze link: