Coronabeleid MHC Alliance

Op deze pagina vind je het actuele coronabeleid van MHC Alliance. Wij vragen iedereen dit zorgvuldig te lezen en de afspraken te respecteren. Wij volgen de voorschriften van de overheid en richtlijnen van de KNHB.

Corona-regels MHC Alliance, vanaf 1 juli 2022.

Momenteel zijn er geen aandachtspunten. In het algemeen geldt; neem je verantwoordelijkheid in het niet verder verspreiden van Corona en vermijd drukte. Kom bij klachten niet naar de club en laat je testen.

Vragen, tips en opmerkingen graag naar [email protected]. Zie ook de website van de KNHB voor alle coronaregels rondom hockey.

MHC Alliance wenst iedereen een sportief en gezellig verblijf op onze club toe.

<versie 01-07-2022>