Corona update: competities starten weer en publiek welkom.

Nieuws afbeelding 28-1-2022
We gaan weer starten met de zaalcompetitie en er kan weer volop getraind worden! Ook de midwintercompetitie voor de F- en 6E-teams gaan weer van start (zie app of website voor indeling van de wedstrijden) en de onderlinge wedstrijden van de Dierentuin.

We hebben de coronaregels zoals die gelden op onze club aangepast. Je vindt ze op onze website https://www.mhc-alliance.nl/corona.

Een belangrijke regel is dat in de blaashal en in het clubhuis voor 18 jaar en ouder geldt: alleen toegang op vertoon van een geldig coronatoegangsbewijs. Deze verplichting geldt niet voor coaches, managers, scheidsrechters, betaalde krachten en vrijwilligers die dienst hebben.

Publiek is ook weer welkom! Wel vragen we jullie voor de blaashal enige terughoudendheid omdat we niet heel veel zitplaatsen hebben en je in de blaashal moet zitten. Als het te druk is, moeten we helaas ‘nee’ verkopen bij de deur. Blijf dus niet onnodig lang in de blaashal, dan geef je andere mensen de ruimte om ook te komen kijken.

We zullen de komende weekenden weer een beroep doen op ouders om ons als steward te helpen om de wedstrijddagen in goede banen te leiden. Alvast heel veel dank voor jullie inzet hierbij.

We vragen ieders medewerking bij de naleving van de regels op MHC Alliance en wensen jullie vooral weer heel sportieve wedstrijden en kijkplezier toe!

Met sportieve groet,
Het bestuur en de coronacommissie