BeachBam! Toernooi

Schrijf je nu in voor het Alliance BeachBam! O12/O14 toernooi op zaterdag 15 juni!

Dit jaar organiseert Alliance het BeachBam! toernooi opnieuw voor O12 en O14 hockey teams uit de regio, op zaterdagmiddag 15 juni van 13:30 tot 19:30. Speel nog lekker een paar partijtjes met je team en sluit het seizoen af met een Bam!

Wedstrijden en fun!

Het thema van het toernooi is: lekker chillen zoals op het strand. Tijdens in totaal 100 minuten hockey knal je met je team een paar lekkere goals. Tussen de wedstrijden door hoef je je niet te vervelen: met een paar leuke activiteiten heb je een tof programma. En ben je helemaal uitgeput dan is het tijd voor chillen met een ijsje.

Met 9-tallen op een half veld

Ook dit jaar spelen we weer met 9 op een half veld, mét keeper. Zo hebben we meer ruimte voor spelelementen en een chill ruimte en wordt het één groot festival!

De leukste outfit

Overtuig de jury dat jouw team bestaat uit echte BeachBam!ers met de creatiefste outfit en verdien een leuke prijs!

En het werd nog gezellig…

Van hard werken op het hockeyveld en de activiteiten krijg je natuurlijk gezonde trek! Wij zorgen voor een lekker tussendoortje voor je team op BeachBam!. En aan het eind van de middag kun je voor je team een warme snack ophalen. Uiteraard is ook de bar open en kun je zelf nog andere dingen bestellen.

Inschrijfgeld

Om de kosten te dekken is het inschrijfgeld per team € 215,- (maximaal 13 deelnemers en 2 begeleiders). Extra deelnemers betalen € 12,50,- pp. Hiervoor krijg je een tot in de puntjes geregeld hockeytoernooi met versnapering, avondsnack en uiteraard voor ieder team een prijs.

Op tijd inschrijven!

Doe je mee op 15 juni? Ga dan hier naar het inschrijfformulier. Reserveer alvast je plek, vorig jaar waren er 2x zoveel aanmeldingen als beschikbare plaatsen!

Voor vragen kun je ons bereiken via [email protected]

Tot dan?!

De toernooicommissie