Mutaties & opzeggen


Laat het ons weten als er veranderingen zijn.


Mutaties

Als je gegevens veranderen, dan willen wij dit graag weten, zodat onze ledenadministratie up-to-date blijft en je altijd op de juiste manier wordt geïnformeerd.

Verandert je telefoonnummer? Pas dit dan zelf aan in de Alliance-app

Verandert je mailadres? Pas dit dan zelf aan in de Alliance-app


Stuur een mailbericht aan :
[email protected]

  • als je gaat verhuizen;
  • bij verandering van je bankrekening voor afschrijving van de contributie;
  • in geval van andere relevante mutaties.



Opzeggen

Jammer dat je opzegt! Je zult hier vast en zeker wel goed over nagedacht hebben. Twijfel je? Neem dan vooral contact op met onze ledenadministratie. Zij kunnen je uitstekend adviseren over je mogelijke opzegging.


Ben je zeker van je opzegging? Ga dan naar "Mijn Alliance" > Club > Opzegformulier (inloggen met lidnummer en wachtwoord) en vul alle gegevens in. Alleen een volledig ingevuld formulier leidt tot een succesvolle opzegging.


Als je je lidmaatschap gaat opzeggen, doe dit dan vóór 1 mei.  Tijdig opzeggen voorkomt dat je met vervelende financiële consequenties te maken krijgt. LET OP: Je opzegging is pas definitief  als je een digitale bevestiging hebt gekregen van onze ledenadministratie.


Meer informatie hierover en over consequenties van wel of niet tijdig opzeggen, lees je op de pagina met informatie over contributie.