Proeftraining bij Alliance

Ben je klaar om de wereld van hockey te ontdekken? Have fun bij MHC Alliance!

Schrijf je nu in voor een proeftraining hockey bij Alliance in Heemstede.

Kom met een vriendje/ vriendinnetje, of alleen, en doe mee. We gaan bewegen, spelen, hockeyen en lol maken. Je mag je aanmelden voor één of meerdere proeflessen. De trainingen worden verzorgd onder leiding van onze gediplomeerde jeugdtrainers.

Vul hieronder je gegevens en voorkeuren voor de proeftraining in. Deze gegevens gebruiken we voor het inplannen van de deelnemers en om contact op te kunnen nemen over de proeftraining.

Wil je een stick en scheenbeschermers meenemen? Kan je vast wel van iemand lenen - als niet, laat het ons weten en we lossen het op.

De dagen dat je kan meedoen zijn woensdag of vrijdag. De tijden zijn per categorie verschillend. Zie hieronder wanneer de trainingen voor jouw leeftijd zijn om je keuze op het formulier te maken.

Ben je jonger dan kan je meedoen met Bitjes & Nopjes of Funkey. Zit je nu in groep 7 of 8 dan kan je ook meetrainen, maak je interesse daarvoor kenbaar via een mail naar [email protected].

MHC Alliance is een hechte familieclub. Onze club heeft een sterke jeugdopleiding en is een gezellig club met veel vrienden- en vriendinnenteams. We zijn een zeer actieve club en een plek waar door hockeyplezier, verbinding en verenigingsactiviteiten mooie herinneringen worden gemaakt.

Woensdag
  • 14.00-15.00 O10 (groep 6 - 1e blok)
  • 15.00-16.00 O10 (groep 6 - 2e blok)
  • 16.15-17.00 O8 (groep 4)
  • 17.00-18.00 O9 (groep 5)

Vrijdag
  • 13.00-13.45 Dierentuin (groep 2 en 3)
  • 13.45-14.30 Dierentuin (groep 2 en 3)
  • 14.46-15.30 O8 (groep 4)
  • 15.45-16.45 O9 (groep 5)
  • 16.45-17.45 O10 (groep 6)

Vul de gegevens in en druk op verzenden, je ontvangt een kopie van de ingevulde gegevens per e-mail. We zullen de definitieve inschrijving bevestigen.

Heb je een opmerking of een vraag? Neem contact met ons op via [email protected].

Informatie over de verwerking van persoonsgegevens lees je in onze privacyverklaring.